Piept la gratar cu legume si orez

Am gasit la Kaufland pungi cu legume si orez,Rizoto scrie pe ea,am luat pentru ca tot ce apare nou,cumpar sa vad cat e de bun produsul
M-am gandit cum sa folosesc si doar la gratar de pui mi-a fost gandul, asa am facut iar rezultatul a fost unul super bun!!
AVEM NEVOIE DE:
1piept de pui
1punga mix de legume si orez
sare
piper
oregano
ulei de masline
1/2lamaie
50ml vin alb
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul feliat,il pui intr-un bol cu sare,piper,putin oregano,zeama de lamaie(daca lamaia e prea zemoasa,pui mai putin),4linguri ulei de masline,amesteci totul bine ca fiecare bucata de carne sa fie condimentata,apoi acoperi cu folie alimentara si lasi la frigider pana a doua zi
Intr-un vas pe foc pui 2linguri ulei de masline,rastorni punga fara s-o lasi sa se dezghete,adaugi 50ml vin si 100ml apa ar dupa cateva clocote timp in care s-a evaporat alcoolul,acoperi si asi sa scada,amestecand din cand in cand;dupa ce orezul este fiert,condimentezi si opresti focul
Pui pieptul pe gratarul Tefal
lasi cate 1min pe fiecare parte apoi le scoti
Pe farfurie pui pieptul la gratar alaturi de legume


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme