Inghetata de merisoare

De cand am facut inghetata asta,nu stiu cum de am scapat-o sa nu o postez!
Deci,cand mi-a adus Costel de la gradina o sacosica cu merisoare,primul gand a fost la inghetata pentru ca tot erau niste zile toride;nu am consultat retetarul ca sa fie o inghetata de top,am facut asa la repezeala,foarte simplu si daca a iesit putina,s-a consumat imediat!
AVEM NEVOIE DE:
1cana cu merisoare
cateva crengute de menta
1/2lamaie
200ml frisca lichida(in poza am gresit cutiile si am luat smantana in loc de frisca)
3linguri zahar
100ml apa
CUM SE PROCEDEAZA:
Merisoarele curatate,spalate,se pun intr-un vas cu apa,zahar si menta pe foc iar dupa cateva minute de fiert se rastoarna in robot,dupa procesare,rezultatul se trece prin sita si se adauga zeama de lamaie
 
 
Frisca batuta tare,se amesteca usor cu piureul rece de merisoare
Dupa omogenizare,se rastoarna intr-o cutie de preferinta rotunda si se lasa la congelator 2h,timp in care din 30 in 30 de minute se scoate si se amesteca energic cu mixerul




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme