Snitel italian

L-am incercat si pe asta,cu toate ca eu am facut cu ceva timp in urma unul si mai bun cu ingrediente aproape identice si nu era italian era snitelul meu!!da-i bun si asta!!
AVEM NEVOIE DE:
2buc.piept de pui
3oua
1cana cu faina
1cana cu pesmet
1lingura cimbru uscat
1lingura busuioc uscat
4linguri parmezan
sare
piper
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul dezosat,se feliaza,apoi se taie in bucati mai mici,se condimenteaza cu sare si piper,se amesteca sa fie suficient de condimentate apoi se lasa deoparte .
Intr-o farfurie se pune faina,in alta se bat ouale iar in alta farfurie se pune amestecul de pesmet,cimbru,busuioc si parmezan
Se trece apoi carnea prin faina,ou si pesmet apoi se prajeste in ulei apoi se scoate pe hartie de bucatarie
Se servesc simple cu salata sau cu pilaf;s-au nimerit bine pentru ca tocmai am facut si un pilaf cu ciuperci




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme