Friptura de miel

Cu aceasta reteta particip la Provocarea Weekend cu spor,cu care v-am obisnuit in fiecare luna.
Aceasta frumoasa provocare a fost initiata de  Stefania Anastasiu iar cine doreste sa participe,trebuie sa gateasca ceva din retetele alese de fiecare gazda lunara.
In aceasta luna,gazda este Margareta Cismasiu si daca tot a fost Pastele,s-a gandit sa pregatim ori ce dorim de pe blogul personal,care sa se potriveasca cu Sarbatoarea Pascala.
Eu am ales aceasta friptura,pentru ca tot trebuia s-o fac,da in acest an,am ales reteta Margaretei si bine am facut pentru ca mare succes a avut in familie.
Cu scuzele de rigoare,am eliminat slanina afumata pentru ca nu-mi place afumatura.
AVEM NEVOIE DE:
1pulpa de miel(eu am avut doua)
1legatura de ceapa verde
2legaturi de usturoi verde
1capatana de usturoi
100ml otet
2crengute de rozmarin
1cana cu vin
1lingurita cu boia
2-3linguri cu ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pregateste marinada din otet,1cana cu apa,usturoi pisat,putin vin;se pune pulpa intr-un castron,se rastoarna marinada,se amesteca putin,se acopera si se tine la frigider pana a doua zi cand se scoate pulpa,se condimenteaza cu sare,piper,boia,se pune in tava,impreuna cu ceapa si usturoiul taiate marunt,rozmarinul,vinul si ulei
Se acopera tava cu folie de aluminiu,se lasa la cuptor la foc mic 1h,dupa care se scoate folia si se mai lasa 40min,timp in care se intoarce pulpa sa se rumeneasca
Se serveste cu orice garnitura si salata verde;eu am ales cartofii natur.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme