Bors de miel

In sfarsit sunt si eu bagata in seama si cat mi-am dorit!!am primit invitatia de la Sidy pe blogul ei          
http://sidyskitchen.blogspot.ro sa particip la PARADA DE SARBATOARE cu tema MIELUL DE PASTE
Am raspuns prezent pentru ca e o tema care-mi place,imi place mielul,imi plac Sarbatorile Pascale
Pentru aceasta parada voi prezenta o reteta mostenita de la mama,nu o schimb cu nici o alta reteta,pentru ca, poate nu ma credeti,dar eu m-am invatat sa mananc miel cu acest bors si garantez gustul
AVEM NEVOIE DE:cap,gat,codita,oasele ramase de la dezosarea pulpelor,intestinele,cateva costite,1ceapa,1morcov,1telina mica,1legatura de ceapa verde,2legaturi de stevie,2legaturi de loboda rosie,1l de bors proaspat,2legaturi de leustean,sare,1ardei gras,1ardei iute,1cutie de rosii in bulion,1lingura de orez,2oua
CUM SE PROCEDEAZA:Carnea portionata,spalata,intestinele de asemenea bine spalate si taiate le punem pe foc intr-un vas mai mare,o lasam sa dea cateva clocote,pana se aduna deasupra o spuma neagra,oprim focul,aruncam apa,spalam carnea si o punem din nou pe foc cu apa rece, 1lingura de sare si 1/2lingurita zahar;cand incepe sa fiarba adaugam legumele curatate,spalate si taiate cubulete iar radacinoasele date pe razatoare;lasam sa fiarba incet cu capac,20-30min dupa care adaugam rosiile pasate cu furculita,stevia,loboda spalate si taiate marunt;dupa alte 20min,condimentam dupa gust,adaugam orezul spalat,borsul fiert in alt vas,leusteanul de asemenea taiat marunt si cine doreste cele doua oua batute;spuneti probabil ca nu-si au rostul iar eu spun ca-i schimba gustul in ceva si mai bun decat este.
Un sfat din partea mea,nu uitati sa scoateti oasele care nu au carne pe ele,si-au facut treaba,lasand in oala gustul bun!
Pofta buna si incercati reteta mea ca n-o sa va para rau!!

3 comentarii:

  1. Delicioas borsul.Eu acresc cu zeama de varza pentru ca nu am bors.

    RăspundețiȘtergere
  2. Brandusaaaa,ai incurcat blogurile!!
    Sidy e la alta pagina,oricum iti multumesc de vizita si te pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme