Cheescake cu zmeura

Nu am facut niciodata,pentru ca spuneam eu ca nu-mi place dar fara sa gust macar de la cineva!!!
Am eu un cui impotriva branzei si atat!!dar de data asta mi-a placut foarte mult ce am facut;nu trebuia sa arate asa dar s-a terminat imediat pentru ca a fost minunat de bun,voi mai incerca si alta data.
Ingrediente:200g biscuiti graham,2linguri zahar,50g unt topit
Crema:500g branza de vaci(eu am avut in frigider 2cutii Philadelphia si o cutie Fagaras),semintele de la un baton de vanilie,1ceasca zahar,4oua,3linguri faina
Sos:300g zmeura,2linguri zahar
punem in blender biscuitii rupti cu zahar iar dupa ce s-au facut firimituri adaugam untul topit;rasturnam in forma mica de tort cu hartie de copt,presam bine si dam la cuptor 10min;
Pentru crema amestecam intr-un bol branza cu 1/2lingurita sare,zahar si semintele de ala pastaia de vanilie.adaugam pe rand ouale amestecand bine dupa fiecare,la urma faina si rasturnam peste blat;
Pentru sos,punem zmeura intr-un vas pe foc sa se inmoaie bine,o trecem apoi prin sita,piureul obtinut il punem din nou pe foc impreuna cu zahar si lasam 3-4min
Pe toata suprafata branzei punem stropi mai mici si mai mari de sos apoi cu o scobitoare marmoram si lasam la cuptor 1h,facand testul cu scobitoarea;dupa ce s-a copt lasam la frigider pana a doua zi sau macar cateva ore dupa care ornam cu fructe,sos si servim.
Un deliciu!!!

4 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme