Colacel cu mac

Mi-a venit pofta de paine calda si m-am apucat sa fac eu,nu la masina;nu am facut un aluat de paine,am pus si oua,si putin zahar,am framantat cu lapte si a iesit ceva minunat dar nu dulce.
Ingrediente:1kg de faina,1lingurita sare,1cubulet drojdie,2oua,1cana cu lapte,100g mac,100g unt
Drojdia dizolvata in putin lapte caldut,o rasturnam in vasul cu faina cernuta,ouale batute cu sare si 1lingura zahar,macul,amestecam si turnam lapte cate putin;dupa ce toate ingredientele s-au omogenizat,si aluatul este lipicios,framantam adaugand cate putin unt topit si racit;cand nu se mai lipeste de palme,acoperim vasul si lasam sa creasca 1h;mie ca niciodata dupa 15min era aluatul cat vasul
Formam sfere egale din aluat,le punem intr-o forma rotunda unsa cu unt,lasa ma creasca apoi o ungem cu galbenus si dam la cuptor 30-40min;dupa acest timp,scoatem forma si turnam cu lingura pe toata suprafata 100ml lapte indulcit cu 1lingurita miere si mai dam la cuptor 10min;dupa ce s-a racit scoatem colacelul din forma si servim.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme