Inghetata de zmeura

Din toate fructele de padure,zmeura-mi place cel mai mult si daca tot am gasit la Kaufland mari si frumoase,am cumparat;nu sunt de la noi dar ce mai conteaza!!
Am inceput cu inghetata pentru ca e sezonul lor si de aceasta data am facut-o pe cea mai simpla,mai urmeaza si altele!!
AVEM NEVOIE DE:
250g zmeura
300g iaurt grecesc gras
1ceasca miere de albine(dupa gust)
CUM SE PROCEDEAZA:
Zmeura spalata,o pui in robot cu restul ingredientelor iar dupa ce procesezi cateva minute,rastorni intr-o cutie cu capac de preferinta rotunda,lasi la congelator 2h timp in care din 30 in 30 de minute scoti cutia si mixezi energic astfel se evita formarea acelor de gheata si rezulta o inghetata cremoasa iar daca mai e nevoie,o mai lasi 3omin sau cine are masina de inghetata,rastorni compozitia in cuva masinii care a stat la congelator cel putin 24h toata sau cu masina mergand adaugi cate 2linguri din compozitie,procesezi 30-40min apoi servesti
Atentie toate ingredientele sa fie reci de la frigider,mai putin mierea cine folosesteAlte dulciuri
Servesti in cupe ornata cu sos de zmeura si menta 
Sfatul meu:
Stiti probabil ca zmeura are niste seminte sau samburi foarte mici,nici nu stiu cum sa le spun,de aceea de cate ori o folosesc in diferite dulciuri,o pasez cu blenderul apoi o trec prin sita iar piureul rezultat il folosesc unde am nevoie,ei bine aceasta zmeura pe care am cumparat-o nu are acele seminte de care spuneam si nu a mai fost nevoie s-o pasez inainte dar pentru o inghetata fina,e bine sa fie trecuta prin sita atunci cand e nevoie
Sa va fie cu folos!
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme