Gateau au chocolat

Cat am stat la copii,am avut o grea misiune dar mi-am indeplinit-o cu multa placere,misiunea a constat in pregatirea unor dulciuri alese de nepotica Eva dintr-o carte sau revista
Ei bine vreau sa va spun ca a vazut o prajitura,a ales-o,am facut-o si i-a placut atat de mult incat am repetat-o de doua ori;intradevar a fost super buna!
AVEM NEVOIE DE:
FOI:
250g unt moale
250g zahar
4oua
200g faina
50g amidon
1lingurita praf de copt
CREMA:
125ml lapte
100g ciocolata neagra
200g unt
150g zahar
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru foi,faci o crema fina din unt si zahar,adaugi apoi galbenusurile pe rand mixand energic dupa fiecare,albusurile batute spuma tare iar la final faina cu praful de copt si amesteci usor cu o spatula.
Rastorni intr-o forma cu diametrul de 26cm unsa si tapetata cu faina cate 1/4 din compozitie(sa rezulte 4foi),nivelezi suprafata si coci la cuptor cate 7-8min fiecare apoi le depozitezi pe un platou cu hartie de copt intre ele
Pentru crema pui pe foc intr-un vas laptele,ciocolata rupta iar dupa ce s-a topit amesteci repede sa se lichefieze apoi lasi deoparte sa se raceasca
Faci din nou o crema fina din unt si zahar,adaugi ciocolata rece in fir mixand energic apoi lasi la frigider 1h

Pui foile pe un platou cu inelul de la forma de tort sau intr-un vas de aceeasi dimensiune cu foile,pui crema intre ele,acoperi cu crema,deasupra razi ciocolata alba si ornezi cu ce ai
Eu nefiind pe teritoriul meu,am gasit niste ousoare de ciocolata ramase de la Paste si le-am pus deasupra
Lasi la frigider pana a doua zi apoi tai si Pofta buna!
Cand am repetat prajitura,Eva a dorit s-o orneze ea!!




  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme