Marinata de hering

Intr-o zi cand sotul meu nu avea ce face si era dornic sa faca ceva,i-am dat eu de treaba!!
L-am trimis la piata sa cumpere ingredientele necesare si i-am spus sa pregateasca cateva borcane de marinata pentru ca este foarte buna si noi mancam la micul dejun sau peste zi si bineinteles ca s-a conformat mai ales ca-i place si lui la bucatarie!
AVEM NEVOIE DE:
2kg hering congelat,poate fi si macrou
sare
otet
frunze de dafin
piper boabe
ardei iute
boabe de ienibahar
ceapa
morcov
usturoi
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele fara cap si coada,scoase intestinele,foarte bine spalat,il tai in bucati cum se vede in poza.dupa ce s-a scurs il amesteci cu sare mai multa,acoperi vasul si-l lasi la frigider 2zile
Dupa acest timp,il speli cu apa rece sa nu fie prea sarat dar optional,se lasa dupa gust
Intr-un vas pe foc pui 1l de otet,1 de apa,2frunze de dafin,cate o lingurita din boabe de piper,enibahar, 1lingurita cu sare,1lingurita zahar iar dupa ce clocoteste opresti focul 
Pregatesti borcane curate de 400g,pui intercalat bucati de peste,rondele de ceapa,morcov,ardei iute si usturoi
apoi torni deasupra sa cuprinda tot pestele cu otetul racit
Lasi borcanele undeva la rece iar dupa 3-4zile sunt bune de mancat






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme