Cartofi gratinati

Am curatat intr-o zi cartofi,nici nu mai stiu pentru ce iar eu cu gandurile mele prin tari straine,m-am trezit ca aveam cartofi curatati mai multi decat aveam nevoie!!!
Acum,ce sa fac cu ei??m-am uitat prin frigider,am scos ce aveam si am facut o delicioasa "mancarica"!!
AVEM NEVOIE DE:
500g cartofi
4ciuperci
1/2piept de pui(nu de kg ci dintr-un piept)
200g cascaval
sare
piper
50g unt
1felie de kaizer
CUM SE PROCEDEAZA:
Cartofii curatati,spalati,taiati cubulete,fierti in apa cu 1lingura vegeta apoi scursi,pui jumatate din ei intr-un vas termorezistent uns cu unt
presari deasupra putin piper apoi adaugi pieptul facut la gratar si taiat suvite
ciupercile si felia de kaizer de asemenea puse pe gratar si taiate
acoperi cu jumatate din cascavalul ras,apoi restul de cartofi,restul de cascaval,acoperi cu capacul din dotare sau folie de aluminiu daca nu are si la cuptor 20min.
Dupa acest timp descoperi si mai lasi cateva minute sa se rumeneasca
Servesti cald cu salata verde! Deliciu!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme