Saramura de ghiban

Imi place pestele de orice fel,o spun de fiecare data,dar pe primul loc la saramura e macroul nu stiu de ce dar nu are egal in gusturile mele!
Acum am gasit acesti ghibani care erau plini de icre si am cumparat pentru o saramura.
AVEM NEVOIE DE:
1kg de peste ghibani(este corect si biban si ghiban dar eu am fost crescuta in comunitatea de pescari cu "ghiban"!
1ardei gras rosu
2rosii
1ardei iute mic
sare
1lingura ulei
1lingurita vegeta
putin cimbru
1capatana de usturoi
CUM SE PROCEDEAZA:
Pestele curatat,aici fac o paranteza si va spun ca la ghiban li se scot intestinele pe la urechi de fapt la peste li se spun branhii dar noi asa suntem obisnuiti cu urechi,adica apuci bine cu un cutit mic cu varful rotund de urechile dintr-o parte,tragi tare si uite asa ies si intestinele,acum mergi si la urechile din cealalta parte daca a ramas ceva,apoi speli bine pestele si-l lasi sa se scurga sau il tamponezi cu prosoape de hartie,dupa care-l pudrezi cu sare si-l lasi 30min sa-si ia sare.
Pui pestele pe gratarul incins iar dupa ce s-a fript pe ambele parti il pui pe o farfurie iar in continuare pe gratar pui ardeiul curatat si taiat si rosiile
Prea mult nu am tinut pestele pe gratar pentru ca le pocneau burtile si iesea icrele iar eu nu vroiam asa ceva
Intr-un vas pe foc pui 1l de apa,vegeta,ardeiul iute,cimbru,ulei si lasi sa fiarba
In acest timp,pui in blender rosiile curatate de coaja,ardeiul de asemenea si ururoiul tot curatat si procesezi
Rastorni apoi in vasul cu apa,lasi cateva clocote,potrivesti de gust si adaugi pestele
Dupa 4-5min de fiert incet,opresti focul se servesti cu mamaliguta si ardei iute


 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme