Creier pane

M-am nimerit intr-un magazin cand tocmai se primea marfa printre care si creier iar cum de mult nu am mai facut am cumparat ca tare bine arata.
Nu am facut altceva decat pane pentru ca-mi place.
AVEM NEVOIE DE:
500g creier de porc
2oua
sare
piper
2catei de usturoi
faina
pesmet
ulei pentru prajit
cartofi
varza rosie
CUM SE PROCEDEAZA:
Creierul il oparesti cateva minute in apa cu sare si putin otet apoi il scoti cu o spumiera pe o farfurie
In trei boluri pui faina,pesmet,iar in altul ouale batute in care adaugi sare,piper,usturoiul bine pisat,putin cimbru si putin oregano
Treci creierul prin faina,ou,pesmet apoi il pui in ulei incins
Dupa ce s-au rumenit,le scoti pe hartie de bucatarie
Din varza rosie faci  salata,catofii ii prajesti apoi pui pe farfurie creier,cartofi si un bol cu salata

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme