Paste fara gluten cu sos de ciuperci

Aici am alte cateva din produsele achizitionate si din nou am fost multumita,mai am si faina pentru paine si un mix pentru tort dar mai tarziu dupa ce-mi vin copiii!!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu paste de linte rosie
1borcan cu ciuperci,am avut o punga cu galbiori uscati dar nu s-au hidratat si am folosit "planulB"!!😀😀😀
200ml smantana lichida de orez
1ceapa
1catel de usturoi
1lingura oregano
sare
piper
1lingura ulei
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei si cateva linguri cu apa se soteaza ceapa si usturoiul taiate marunt,adaugi ciupercile scurse si lasi pe foc 4-5min apoi dai tigaia deoparte,adaugi smantana
amesteci pe foc,adaugi sare,piper,oregano iar dupa cateva clocote opresti focul
Pui pastele sa fiarba intr-un vas cu apa multa si 1lingurita rasa cu sare;am spus apa multa pentru ca aceste paste necesita un timp de fierbere mai mare decat pastele obisnuite,in jur de 12-15min,apoi le strecori
Amesteci pastele cu sosul de ciuperci,condimentezi daca e cazul,apoi servesti.
Foarte bune!!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme