Conopida impanata cu cascaval

Este a doua reteta pregatita pentru Provocarea Weekend cu spor lua aceasta fiind gazda ELENA BITE
Pe langa reteta de post cu cartofi,am facut si acest aperitiv si a avut mare succes.
Am facut putin pentru ca nu am avut o conopida intreaga,si cascaval am avut feliat dar asta nu i-a schimbat gustul
AVEM NEVOIE DE:
1conopida
200g cascaval
2linguri smantana
3oua
1ardei kapia
1lingura unt
sare
piper
boia
patrunjel verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Conopida buchetele o fierbi in apa cu sare 5min apoi o scurgi;pui buchetelele in forma de yena unsa cu unt,jumatate din cascaval taiat baghete il pui printre conopida(eu am avut felii)iar restul deasupra
Tot deasupra pui si ardeiul taiat suvite,pudrezi cu sare,piper si putin boia de ardei
rastorni ouale batute cu smantana si la cuptor lasi pana se rumeneste.
Tai si servesti calda dar si rece este buna!
Multumesc Elena pentru reteta asta delicioasa!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme