Aripioare crispy

Nu am facut niciodata dar la indemnul unui nepot care este student si  caminist am incercat pentru ca este cu totul iesita din tipar!!!Nu este reteta originala,nici macar nu seamana,este pur si simplu o inventie de student!!
I-am felicitat si pe colegii lui pentru ca se gospodaresc singuri,dar mai ales tin la sanatatea lor,veti vedea!!!
AVEM NEVOIE DE:
1kg aripioare
1cana amidon alimentar
3oua
2cani fulgi de porumb
sare
piper
oregano
maghiran
cimbru
ulei pentru prajit
cartofi
CUM SE PROCEDEAZA:
Aripioarele taiate,spalate,le pui intr-un vas pe foc cu apa si sare,le lasi sa fiarba 30min apoi le scoti pe o farfurie.In trei farfurii pui ouale batute,amidonul in care ai amestecat piper si restul condimentelor iar in alta pui fulgii de porumb foarte putin zdrobiti
Am folosit amidonul in loc de faina,pentru ca nu se imbiba cu ulei,de aceea aripioarele se fierb pentru ca amidonul este ca un scut si nu da voie uleiului sa patrunda,altfel carnea ar fi cruda daca nu se fierb!(bravo copii!!)
Apoi se trece fiecare bucata de carne de doua ori prin faina si ou,ultima fiind fulgii de porumb si se pun la prajit in baie de ulei
Dupa ce s-au rumenit se scot pe farfurie,nu e nevoie de hartie pentru ca nu-si lasa nici macar un strop de ulei
Se servesc simple cu un sos de usturoi cu iaurt,sos picant de rosii,ketchup sau cu ce vrea fiecare.
Eu am optat pentru cartofi prajiti!!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme