Prajitura cu struguri si roscove

Se pare ca toamna si-a intrat in drepturi pentru ca pietele sunt pline de fructe dar mai ales struguri de toate soiurile.Am facut prajitura asta,pentru ca mi-a luat Costel niste struguri pe care eu nu-i mananc si daca tot aveam de gand sa fac ceva dulce,au fost bine veniti.
AVEM NEVOIE DE:
3oua
125ml ulei
1iaurt mic
1cana cu zahar
200g faina
1lingurita praf de copt
1lingura pudra de roscove sau cacao
1lingura lapte cald
1plic zahar vanilat
boabe de struguri
CUM SE PROCEDEAZA:
Bati spuma tare albusurile cu zahar,zahar vanilat su un praf de sare,freci galbenusurile cu ulei cate putin,adaugi iaurtul,amestecu usor cu albusurile apoi faina cernuta cu praf de copt si amesteci cu o spatula
Rastorni in tava cu hartie de copt,lasi in vas 3-4linguri de aluat pe care-l amesteci cu pudra de roscove si laptele caldut.
Dupa omogenizare,pui cu lingura deasupra din loc in loc gramajoare apoi cu o scobitoare faci model.
Eu nici in scoala nu am fost talentata la desen,asa ca a iesit o mazgalitura!!!
Dupa ce te-ai jucat,pui deasupra boabele spalate apoi lasi la cuptor la foc mic 40min.
Dupa ce s-a racit scoti pe un platou,pudrezi cu zahar si o tai.
Este super buna,super pufoasa!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme