Tochitura mea

Imi plac mult "porcariile",asta pentru ca de cand ma stiu,parintii mei au crescut porc in fiecare an apoi dupa ce m-am casatorit si am plecat de la ei,au crescut pentru noi.
De data asta nu am facut adevarata tochitura ci pur si simplu mi-a fost pofta de carne prajita dar putin asemanatoare cu tochitura!!!ei acum pot striga,vai colesterolul pentru ca sotul meu fiind la regim,am savurat-o eu pe toata!!😋😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
500g carne de porc(ceafa)
500g carnati proaspeti
1cana cu vin alb
1capatana de usturoi
sare
piper
cimbru
CUM SE PROCEDEAZA:
Carnea spalata,taiata cubulete,o pui in cratita cu o lingura de untura daca ai,daca nu ai,pui putin ulei
Dupa ce s-a rumenit,adaugi 1cana cu apa si lasi sa fiarba incet cu capac.Dupa ce carnea este fiarta,adaugi carnatii taiati bucati mai mici,usturoiul pisat,vinul,sare,piper,putin cimbru,amesteci si lasi din nou sa fiarba pana scade
Pui pe farfurie alaturi de mamaliguta si ceva acritura iar dupa ce te saturi,faci apel la 112!!😃😃😃😃

 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme