Prajitura cu pepene

Vad ca se trec pepenii si eu nu am facut nici un dulce cu ei;ei bine m-am gandit si am facut delicioasa prajitura!
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
4oua
200g zahar
200g faina
1plic praf de copt
3linguri lapte
120g unt
1-2linguri nuci macinate,eu am avut migdale
 CREMA:
350ml frisca lichida
300g iaurt
1plic gelatina
2plicuri zahar vanilat
4linguri zahar
pepene galben
pepene verde
CUM SE PROCEDEAZA:
Pentru blat faci o crema fina din unt moale si zahar,adaugi pe rand ouale mixand energic dupa fiecare,faina amestecata cu praful de copt si nucile,laptele iar dupa omogenizare incorporezi albusurile batute spuma tare si amesteci usor cu o spatula.Rastorni in tava unsa si tapetata cu faina si la cuptor o lasi 40-50min la foc mic
Dupa ce s-a racit,pui deasupra mici sfere scoase din pepeni,lasate in sita sa se scurga apoi intr-un vas bati frisca iar in alt vas amesteci iaurtul cu zahar,zahar vanilat,incorporezi gelatina hidratata in 50ml apa rece si dizilvata pe bain marie,dupa omogenizare amesteci cu frisca si rastorni in tava peste sferele de pepeni
Lasi tava la frigider pana a doua zi apoi tai cubulete din prajitura,le pui pe un platou iar deasupra ornezi cu sfere de pepeni.



 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme