Tarta cu mozzarella si rosii cherry

Mi-am amintit ca de mult nu am mai facut astfel de tarta si daca tot am cherry din belsug,printre altele,am facut si tarta!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat de foitaj
200g mozzarella
400g rosii cherry
4oua
3linguri smantana
frunze de busuioc verde
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se capitoneaza o forma de tarta cu aluat,
pe toata suprafata se pun felii subtiri de mozzarella
Intr-un castron se bat ouale cu un praf de sare,se adauga smantana
iar dupa omogenizare se rastoarna peste mozzarella
Se pun deasupra rosii,printre ele frunze de busuioc apoi la cuptor se tine 30min
Dupa ce s-a racit putin se scoate pe un platou apoi se taie si se serveste!








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme