Perisoare de dovlecel in sos de smantana de soia

Am avut o perioada dovlecei de la gradina ca nici nu mai stiam ce sa fac cu ei;poate ca stiam dar adevarul e ca nu prea-mi plac!!!
M-am gandit ca daca se pot face chiftelute,de ce nu si perisoare;am cautat pe Google sa vad poate e ceva special dar nu am gasit nimic,inseamna ca eu sunt prima cu aceasta reteta!!!! foarte interesant!!
Ei bine daca nu am gasit,am facut dupa reteta perisoarelor cu carne dar fara sa fie fierte separat pentru ca nu au carne iar orezul e deja fiert.
Vreau sa va spun ca au fost ultra,mega,super bune!!!
AVEM NEVOIE DE:
Perisoare:
2dovlecei,eu am avut unul rotund mai mare
2morcovi
1ceapa mica
3linguri orez fiert
marar
1ceasca cu pesmet
1cana cu faina
sare
piper
putin cimbru
 Sos de smantana:
400ml smantana de soia de la Kaufland
3catei de usturoi
1lingurita cu faina
2linguri ulei
sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Dovleceiii spalati,curatati de coaja optional,se rad fin,morcovul de asemenea curatat de coaja si ras fin,ceapa tocata foarte marunt sau rasa si ea,toate se pun intr-un vas cu 1lingurita sare,se amesteca si se lasa deoparte 15min.
Dupa acest timp,se stoarce bine de sucul care s-a lasat si se pune intr-un alt vas,se adauga sare,piper,1/2lingurita cimbru,verdeata tocata,orezul fiert,putin pesmet si se amesteca totul iar daca-si mai lasa suc,se adauga si restul de pesmet si se omogenizeaza totul apoi se lasa deoparte cateva minute sa se umfle pesmetul apoi
se ia cu lingurita din compozitie,se trece prin faina,se formeaza perisoare,dupa care se pun pe un tocator
 In acest timp in cratita cu ulei se calesc cateiii de usturoi doar cat isi elimina aroma dupa care se scot,se adauga faina,se amesteca bine,se stinge cu o cana cu apa,se amesteca sa nu faca cocoloase,se pun perisoarele iar dupa 2-3min se adauga smantana,se condimenteaza dupa gust iar dupa cateva clocote se opreste focul.
Se serveste pe farfurie alaturi de mamaliga!
Pofta buna!




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme