Pandispan cu fructe

Iar am facut o nebunie cum imi place mie sa spun.
AVEM NEVOIE DE:
7oua
7linguri apa
7linguri ulei
11/2 cana cu faina
1cana cu zahar
1plic praf de copt
2linguri cacao,eu am folosit pudra de roscove
1cana cu visine

CUM SE PROCEDEAZA:
Albusurile batute spuma tare cu un praf de sare,adaugi in fir siropul fierbinte facut din apa si zahar
 apoi ulei cate putin,galbenusurile pe rand iar la final faina cernuta cu praful de copt si amesteci usor cu spatula.
Rastorni in tava de placinta unsa si tapetata cu faina,lasi putina compozitie pe care o amesteci cu cacao
rastorni deasupra,marmorezi cu o furculita iar deasupra pui visinile bine scurse
La cuptor va sta 45min iar dupa ce s-a copt rastorni de doua ori pe un platou,pudrezi cu zahar,tai si servesti.
Eu am intampinat greutati cand am rasturnat-o pentru ca m-am increzut in aceasta tava de la Delimano si nu am uns-o!!gresit,trebuia unsa si tapetata cu faina sau hartie de copt pentru ca mi s-a lipit!!!



 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme