Musaca de paste

Nu am mai facut asa ceva nici nu mai stiu de cand iar acum daca tot am paste la discretie,mi-am adus aminte de ea si ca sa ies putin din tipar,am facut-o sub forma de tort!!
AVEM NEVOIE DE:
1punga cu spagheti
500g carne tocata
1ceapa
20ml ulei
1lingura bulion
3catei de usturoi
100ml vin alb
sare
piper
putin cimbru
3oua
4linguri parmezan ras
CUM SE PROCEDEAZA:
In vasul cu ulei calesti ceapa si usturoiul taiate marunt,adaugi carnea,amesteci pana se albeste,adaugi apoi bulionul,vinul si lasi la foc mic pana scade iar la final condimentezi dupa gust si opresti focul.
In tava unsa cu ulei sau un vas termorezistent,pui un rand de paste fierte si scurse,apoi carnea,nivelezi suprafata
acoperi cu restul de paste iar deasupra torni ouale batute si amestecate cu parmezan
Pui tava in cuptor la foc mediu 30-40min,dupa care o scoti si dupa ce s-a racit o tai


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme