Varza la cuptor cu ceafa de porc vietnamez

Date despre acest porc fara colesterol,le gasiti AICI
Gata,cu reteta asta am terminat pe ziua de azi cu porcul minune;mai am un pachet da-l pastrez mai tarziu cu alta ocazie!
AVEM NEVOIE DE:
3bucati de ceafa 
3kg de varza verde
1ceapa
3-4linguri cu untura de la topit
2ardei grasi
1ardei iute
3catei de usturoi
1morcov
1ceasca cu bors
1ceasca cu pasta de ardei
1borcan cu rosii cherry puse de mine
cateva crengute de cimbru uscat
sare
piper
boia de ardei
CUM SE PROCEDEAZA:
Ceafa,spalata,uscata,condimentata cu sare,piper si boia se lasa la frigider pe o farfurie
In acest timp,intr-o clatita mai mare cu 3linguri de untura de la topit,se pun ceapa si ardeiii taiate marunt,morcovul ras fin,rosiile scurse de apa,
apoi pasta de ardei,varza taiata fin,eu am pus si cateva jumari,
se amesteca totul bine, se adauga borsul,1lingura rasa cu sare si se lasa pe foc 15min.amestecand sa nu se lipeasca;dupa acest timp,se rastoarna intr-o tava pe fundul careia am pus cateva crengute de cimbru
Dupa nivelare,se pun bucatile de carne,apasand in varza ca se se faca bine
apoi se lasa tava la cuptor 1h la foc moderat
Dupa ce este gata,se serveste cum altfel,decat cu mamaliguta!
Un deliciu nebunesc!!









0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme