Clatite umplute gratinate

Cateodata sotul meu ma surprinde cu cate ceva gatit de el;de aceasta data m-a surprins cu clatite,pentru ca de ceva vreme-i spusesem ca mi-e pofta de clatite!!
Nu am mancat decat doua pentru ca la momentul respectiv chiar nu-mi era pofta de ele dar ca sa nu-l fac sa-mi spuna ca de alta data nu ma mai surprinde cu nimic,am "dus la vale"2bucati!!😅😅😅😅
Restul clatitelor ramase,de aceasta data am intrat eu pe interes,le-a facut gratinate pentru ca de ani buni nu mai facusem asa ceva!
AVEM NEVOIE DE:
clatite gata facute
dulceata de mac
Umplutura:
500g ciuperci
1lingura unt
2catei de usturoi
1ceasca vin alb
300g smantana fermentata
3oua
100g cascaval
1piept de pui
1leg.marar verde
sare
piper
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu unt pe foc,se pun ciupercile taiate cubulete mici si pieptul de asemenea,dupa ce s-au calit si apa a scazut din ciuperci,se adauga vinul,usturoi pisat,sare,piper si se lasa pe foc pana scade
La final se adauga 1lingura cu smantana,mararul taiat marunt,se amesteca si se da vasul deoparte
Pe fiecare clatita,se pune cate 1 sau 2linguri de umplutura depinde cat de mari sunt clatitele,se ruleaza cu marginile adunate in interior
se pun rulourile intr-un vas termorezistent
iar deasupra se pune amestecul de oua,restul de smantana si cascaval ras;se poate doar cu cascaval dar eu am vrut sa-mi creasca colesterolul😆😆😆😆
Se lasa la cuptor 30min apoi se servesc calde sau reci dupa preferinte
Si clatitele umplute cu dulceata de mac,un borcan gasit ratacit prin camara









0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme