Cornete cu crema de cocos si ciocolata

Nu aveam ce face intr-o zi ploioasa si mi-am adus aminte ca am facut o achizitie recenta de niste forme de cornete si tot o achizitie recenta de crema de cocos si m-am pus pe treaba.
Eeee dar ce mi-am dorit eu,nu a iesit asa ca am facut ceva improvizatii.Crema de cocos nu e ce credeam eu ca e,asa ca am amestecat-o cu o budinca de vanilie si pepite de ciocolata dar compozitia fiind calda,ciocolata s-a topit si a iesit ce a iesit!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet aluat de foietaj
1plic crema de cocos de la Vegis
1plic budinca de vanilie
20g pepite de ciocolata 
esenta de rom Dr.Oetker 
coaja rasa de lamaie
CUM SE PROCEDEAZA:
Aluatul taiat pe latime in fasii late de 2cm,se infasoara pe formele de cornete,sigiland bine imbinarile,apoi se pun pe hartie de copt in tava si la cuptor 15min
Dupa ce s-au racit,cu atentie se scot de pe forme si se lasa deoparte
Budinca se pregateste dupa instructiunile de pe plic iar dupa ce s-a ingrosat se lasa deoparte sa se raceasca
Crema de cocos se pune intr-un vas pe bain marie iar dupa ce s-a topit complet si racit,se amesteca cu budinca,cu pepitele de ciocolata,coaja rasa de lamaie,esenta de rom apoi se lasa la frigider sa se raceasca foarte bine
Se pune apoi crema intr-un posh se umplu cornetele,se pun pe un platou si se lasa la frigider pana in momentul servirii





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme