Burrito

Am cumparat aceste lipii pentru o alta reteta dar daca am uitat ce reteta,le-am folosit pe post de chaorma(un fel de...!!)
Nu va mai spun de cate ori nu mi s-a intamplat asa ceva!cand nu am ce face ma uit prin revistele frantuzesti,vad pe acolo cate o reteta,merg la cumparaturi dupa cateva zile iar cand sa ma apuc de treaba,ei bine ce reteta fac?????sunt incredibila,daca as avea doar o revista n-ar fi nici o problema dar am cateva zeci!!!!
Bun,asta-i semn de "babaciune"dar nu vreau sa recunosc!!!😃😃😃
Deci,dupa cum va spuneam,dupa modelul de la chaorma,am pus acolo o gramada ordonata,am adunat si am papat!buuuuna!!😋😋😋😋
AVEM NEVOIE DE:
1piept de pui
lipii
condimente pentru pui Kotanyi
1lingura zeama de lamaie
3linguri ulei de masline
1/4varza verde
1rosie
1castravete
100g fasole neagra de la Vegis
100g cascaval ras
sos de usturoi sau iaurt
CUM SE PROCEDEAZA:
Pieptul dezosat,spalat,sters,feliat,se pune intr-un bol si se adauga condimente pentru pui,zeama de lamaie,uleiul de masline,se amesteca bine sa se intrepatrunda aromele,se acopera bolul si se lasa la frigider pana a doua zi

Se pune pieptul pe gratarul de tefal
iar dupa ce s-a facut pe ambele parti,se pune pe o farfurie,apoi se taie cubulete mici rosia,castravetele,varza se taie fin apoi se freaca cu putina sare,fasolea se clateste cu apa rece iar pieptul se taie in suvite subtiri
Se ia cate o lipie,se unge cu iaurt,eu am optat pentru sosul de usturoi,apoi se pun ingredientele una langa alta
Se ruleaza cu marginile laterale in interior si se pun pe farfurie
Pe o farfurie mai mare sau un platou,se pun ingredientele care au ramas,iar deasupra burrito taiat pe diagonala
Deliciu!!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme