Salata de cartofi cu sos de avocado

Aceasta minunata salata,am pregatit-o pentru PROVOCAREA WEEKEND CU SPOR si este inspirata din blogul MARGARETEI CISMASIU care este gazda provocarii din aceasta luna.
Din ceea ce ne-a propus,adica
-Supe/ciorbe
-Aperitive
-Prajituri
am ales aceasta salata,pentru ca tot aveam avocado si mi s-a parut o reteta interesanta dar mai ales pe gustul meu.As fi vrut sa mai fac ceva,dar am nevoie de cumparaturi si la noi cum e "sticla"pe jos,nu ma incumet sa ies pentru ca nu am nevoie de oase rupte!!
Pentru moment ne-am delectat cu aceasta salata buna,buna,multumesc Marga!!
Eu am adaugat o ceapa mica rosie,mai mult pentru decor!!
AVEM NEVOIE DE:
6-8 cartofi
4oua

2avocado

2linguri ulei de masline
1lamaie
50g masline
1ceapa mica rosie
sare
piper
Eu am redus cantitatile,pentru ca-mi cunosc puterea de consum!!
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pun in castron cartofii fierti si ouale taiate cubulete sau rondele,maslinele si jumatate din ceapa
  Se pune in blender pulpa de avocado,ulei,pentru inceput zeama de la jumatate de lamaie,putina sare si piper si se proceseaza
Dupa ce a rezultat o pasta asemanatoare cu maioneza,se potriveste de gust apoi se rastoarna peste cartofi
Dupa omogenizare se serveste imediat.
Este un deliciu de salata si poate fi pregatita si in zilele de post,cui ii place avocado,eliminand oul bineinteles!


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme