Chiftelute cu ciuperci de padure

De cate ori imi aducea Costel ciuperci de padure,refuzam sa le gatesc pentru ca nu am incredere in persoanele care le culeg dar de aceasta data,mi-am calcat pe inima,am facut aceste chiftelute dar sa nu credeti ca am mancat calde asa cum imi place mie,nuuuu!!! i-am dat lui Costel pe o farfurie,cu rosii si-l urmaream;daca am vazut ca nu i se intampla nimic,am inceput sa mananc si eu hihihi!!! ce sotie iubitoare sunt!!!!! nu???
Lasand gluma la oparte,ca sunt ciuperci de padure sau nu,chiftelutele sunt foarte,foarte gustoase!
AVEM NEVOIE DE:
600g ciuperci
1ceapa
1cana cu pesmet
1capatana de usturoi
2oua
verdeata
sare
piper
cimbru
3linguri ulei de masline
ulei pentru prajit
CUM SE PROCEDEAZA:
Ciupercile curatate,spalate de pamant,tocate marunt,se pun in tigaia cu ulei de masline impreuna cu ceapa tocata marunt;dupa ce a scazut apa din ele,se da deoparte iar dupa ce s-au racit se adauga sare,piper,putin cimbru,usturoi pisat,ouale batute,verdeata taiata marunt,se amesteca totul bine,se formeaza chiftelute trecute prin pesmet apoi se prajesc in ulei incins

dupa ce s-au rumenit,se scot pe hartie de bucatarie,apoi se servesc fiecare cum doreste


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme