Rasturnata cu prune

Anul asta cam putine dulciuri cu prune am facut si uite acusica se termina.Intr-un tarziu m-am hotarat sa fac gem de prune iar de acolo am oprit cateva pentru prajitura asta.
Buna,pufoasa,aromata si un gust dulce-acrisor!
AVEM NEVOIE DE:
3oua
1pachet de unt moale
1cana cu zahar
300g faina
1plic praf de copt
1plic zahar vanilat
esenta de lamaie
2linguri zahar brun
1lingurita scortisoara
500g prune
CUM SE PROCEDEAZA:
Se unge o tava cu unt din belsug,se tapeteaza cu faina apoi se presara zaharul brun amestecat cu scortisoara si se pun jumatatile de prune cu taietura in sus.(eu am presarat si pe ele cu putina scortisoara),apoi se lasa deoparte
Se face o crema spumoasa din unt mixat cu un praf de sare,zahar si zahar vanilat,se adauga pe rand ouale mixand energic dupa fiecare,esenta de vanile,la sfarsit faina amestecata cu praf de copt si se amesteca cu o paleta usor.
Se rastoarne in tava peste prune,se niveleaza suprafata
apoi se lasa la cuptor 40min
Dupa ce s-a racit putin se rastoarna pe un platou,se pudreaza cu zahar
Se taie si se serveste.




 


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme