Pizza pe bat

Multe mai vezi pe FB-ul asta,iar eu "pun botul"cum se zice la toate!! unele-mi ies,altele nu cum patesc eu de multe ori cand vad cate o reteta pe net,(persoane necunoscute dar si cu persoane cunoscute am luat plasa!!)
Nu ma invat minte deloc!!
De data asta mi-au iesit pizzetele astea dar nu stiu de ce le-o fi pus bete ca nu-si prea au rostul;ele sunt grele,betele sunt subtiri,doar daca erau pizzele mai mici si betele mai groase!!
Insfarsit,nu am facut multe ca doar un aluat cumparat am avut,dar in schimb au fost(ca s-au terminat foarte repede),chiar foarte bune!!
AVEM NEVOIE DE:
1aluat pentru pizza din comert
1ou
1ceasca sos de rosii
salam
cascaval
parmezan ras
oregano uscat
bete chinezesti
CUM SE PROCEDEAZA:
Aluatul impartit in foi mici si egale
se unge cate o foaie cu sos de rosii,se pune pe mijloc batul,apoi cate o felie sau doua de cascaval sau mozzarella cum am avut eu,deasupra cate o felie de salam,
se acopera cu alta foaie,se sigileaza marginile cu furculita,se unge deasupra cu ou batut,se fac cateva intepaturi cu cutitul,se presara oregano si parmezan,
se pun in tava cu hartie de copt si se lasa la cuptor 10min
Se servesc pe platou cu ketchup pus intr-un bol.




 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme