Prajitura cu crema de cafea

Nu sunt o mare iubitoare de prea mult dulce;chiar si atunci cand pregatesc un desert,fac in asa fel ca sa nu ti se lipeasca limba de cerul gurii cum imi place mie sa spun,de atata zahar si asta nu pentru ca as fi bolnava eu sau familia,ci pentru ca pur si simplu nu-mi place.
Eeeei dar de cand am descoperit acest miracol numit  Green Sugar sau Zaharul Verde cu 0%calorii,m-am inscris si eu la concursul #greensugarblogger
             GREEN SUGAR BLOGGER 2016!
Sunt constienta ca nu am nici o sansa, dar ma simt mandra ca sunt in competitie alaturi de nume mari din blogosfera culinara!
De aceasta data,am iesit din tipar chiar daca suntem in plin sezon de fructe,pentru ca am vazut retetele inscrise si marea lor majoritate sunt facute cu fructe;eu de aceasta data voi fi "o pata de culoare"!!
AVEM NEVOIE DE BLAT:
4oua
11/2 ceasca indulcitor #greensugar
(in aceasta ceasca sau poate fi si un pahar,trebuie sa intre fix 100ml apa)
2cesti faina
5linguri apa
5linguri ulei
un praf de sare
coaja rasa de lamaie
CREMA:
250g branza mascarpone
200ml frisca lichida
2linguri ness
1lingura lapte
1/2ceasca indulcitor
#greensugar 
1plic intaritor pentru frisca
2foi de gelatina
GLAZURA:
50ml apa
4linguri indulcitor
100g glucoza tableta
65ml lapte condensat
100g ciocolata fara zahar
1foaie de gelatina 
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune pe foc intr-un vas mic apa si zaharul iar cand incepe sa fiarba se da deoparte;se bat spuma tare albusurile cu un praf de sare,apoi se toarna in fir siropul fierbinte,se adauga apoi galbenusurile frecate cu ulei ca la maioneza,coaja de lamaie,se mixeaza bine iar la final faina si se amesteca usor cu o spatula
Se rastoarna in tava cu hartie de copt,se niveleaza suprafata
si se lasa la cuptor la foc moderat 30-40min iar dupa ce s-a copt,se lasa in tava sa se raceasca.
Pentru crema,se amesteca branza cu zahar,nessul dizolvat cu lapte cald,se incorporeaza apoi gelatina hidratata 5min in apa rece si la sfarsit frisca batuta tare.
Blatul se taie in doua pe orizontala si se lasa deoparte;se pune inelul de la forma de copt pe un platou,se pune in inel primul blat,apoi crema,se acopera cu al doi-lea blat,se preseaza putin apoi se lasa cateva minute la congelator sau la frigider pana a doua zi.
Pentru glazura,se pune pe foc intr-un vas apa cu zahar si glucoza rupta
iar dupa ce s-a topit se lasa deoparte si se incorporeaza gelatina hidratata,amestecand bine sa se omogenizeze;separat int-un alt vas se pune laptele cu ciocolata rupta,
dupa ce s-a topit se freaca pentru fichefiere apoi se incorporeaza la siropul de zahar si se amesteca usor cu o spatula pentru omogenizare
Se scoate inelul de la prajitura,si se toarna glazura usor
Se orneaza cu boabe de cafea si se lasa la frigider pana in momentul servirii






 
 



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme