Supa de praz cu carne tocata

Tot la Paprika am vazut aceasta reteta si cum sunt dornica si deschisa la provocari,am pregatit-o si eu;va spun ca are un gust fantastic de bun!
Eu am facut putin pentru ca nu stiam ce va iesi dar cu siguranta voi mai incerca si alta data.
Ingrediente:2buc.de praz,2tuburi de branza topita cu smantana,500g carne tocata,1morcov,1cutie ciuperci,2-3linguri ulei,sare,piper,patrunjel
Calim prazul taiat foarte marunt in ulei incins impreuna cu morcovul ras fin,ciupercile de asemenea taiate si carnea;dupa ce s-au calit amestecand mereu,adaugam 4l de apa si lasam sa fiarba 1h;dupa ce s-a racit putin,adaugam branza topita si amestecam bine pana se topeste apoi condimentam dupa gust
Eu am folosit cubulete de branza si le-am pasat cu blenderul vertical apoi l-am amestecat in supa;
Servim calda cu patrunjel deasupra;este super delicioasa!!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme