Budinca de chia cu fructe tropicale

Cu aceasta reteta rezolv si aceasta provocare Virtual hug,o frumoasa provocare initiata de Cristina Pana,o provocare unde noi pregatim ceva bun pentru cineva drag sau cineva a carui blog trebuie citit sau vazut de mai multe persoane,sub forma de imbratisari virtuale.
In aceasta luna gazda,pentru ca orice provocare are si o gazda,nu e nimeni alta decat prietena noastra draga,mereu vesela si mereu pusa pe shotii,asa cum si numele este predestinat Maria Zambetania
In aceasta luna imbratisarea mea merge la draga noastra prietena Stefania Anastasiu a carui zi onomastica este azi!
La multi ani Stefy,multa sanatate,multa fericire in mijlocul celor dragi,multe impliniri,multa pace in suflet si in rest tot ce-ti doresti!
Sper sa-ti placa imbratisarea mea,m-am gandit ca dupa sarbatoarea Craciunului,apoi sarbatoarea ta,ceva usor dar si sanatos,ti-ar prinde bine!
AVEM NEVOIE DE:
1cutie lapte de cocos
4linguri seminte de chia
2linguri miere de albine
2linguri apa de flori de portocal
fructe tropicale de la conserva
fructe goji hidratate
nuca de cocos confiata
CUM SE PROCEDEAZA:
Se pune laptele intr-un vas pe foc mic,cat sa se topeasca smantana care este deasupra,apoi se da vasul deoparte si se adauga  mierea,apa de flori de portocal,semintele de chia,se amesteca cu telul sa se dizolve mierea apoi se lasa deoparte ca semintele sa se umfle,sa absoarba  tot lichidul;nu exista un anume timp,eu de exemplu am lasat aproape o jumatate de zi,cred ca depinde si de seminte cat de uscate sunt
 Dupa ce a capatat aspectul unei budinci,se imparte in cupe,deasupra se pun fructe de goji si fasii de  nuca de cocos confiata


sau fructe tropicale pe care tocmai le-am primit de la SunFood.
Sarbatori frumoase in continuare dragele mele Stefy,Maria si multumesc de gazduire!

 

Un comentariu:

  1. multumesc frumos pentru imbratisarea. Sa ai un an nou cu multe bucurii si impliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme