Prajitura ciocolatoasa

Particip cu aceasta reteta la provocarea Weekend cu spor,provocare initiata de  Stafania Anastasiu
iar luna aceasta va fi gazda nimeni alta decat  Cristina Iuliana Pana
Dupa cum probabil stiti deja,cine participa la aceasta provocare,trebuie sa pregatim una din retetele propuse de gaza,iar aspectul sa fie 1/1asemanare!
Eu din categoriile propuse Aperitive,Fel principal,si Dulciuri,am ales sa pregatesc aceasta prajitura din doua motive:pentru ca il am pe ginerele din Italia si daca s-ar putea ar manca astfel de prajioturi in loc de mancare si al doi-lea motiv,e ca salivez de cate ori intru pe blogul Cristinei
Problema cea mai mare a fost ca fiind incantata de felul cum mi-a iesit dar si ingrijorata pentru ca nu stiam nimic de copiii din Franta dupa atentat,am uitat de fructe sa le pun deasupra.
Crisule drag,cred ca mi-o primesti si fara fructe!!
  AVEM NEVOIE DE:
250g margarina(eu am avut unt)
300g ciocolata
 4lingurite cacao
400g zahar pudra
zahar vanilat
6oua
200g faina
sare
Glazura:
100g ciocolata alba
2-3linguri frisca lichida
fructe
CUM SE PROCEDEAZA:
Se topeste untul impreuna cu ciocolata,iar dupa ce s-a racit se adauga zaharul,vanilia,un praf de sare,cacao si se mixeaza foarte bine;
Se adauga apoi ouale pe rand si faina amestecand energic dupa fiecare
Se rastoarna compozitia in forma de guguluf si se tine la cuptor 45min
 Se lasa prajitura in cuptor sa se raceasca cu usa intredeschisa sau ideal ar fi pana a doua zi.
Eu am riscat si am pregatit-o dimineata iar cand a fost gata,am pus platoul deasupra,am rasturnat forma,am acoperit totul cu prosoape de bucatarie umede si am lasa asa pana s-a desprins singura
E cam bronzata prajitura dar avand in vedere ca aragazul are "150"de ani,nu mai am pretentii la cuptor si ma chinui cum pot!
Pentru glazura se topeste ciocolata impreuna cu frisca pe bain-marie,apoi se toarna peste prajitura de pe platou
Fructele au ramas in congelator,dar va garantez ca nu a ramas nimic! multumesc de reteta draga mea prietena!

   

Un comentariu:

  1. Cu mare drag Lulu, tare faina ti-a iesit! >:D< Bine ca sunt copiii inregula, data viitoare pui si fructe ;) Multumesc! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme