Panna cotta cu pepene galben

Am fost invitata de  Cristina, sa particip la  Provocarea "Virtual hug" inca din luna Iulie,dar cum am avut alte proiecte cu plecari,nu am putut raspunde prezent.Nu sunt eu prea familiarizata cu aceasta provocare,chiar daca imi place sa particip la ele dar sper sa ma descurc si de aceasta data!!
Daruiesc imbratisarea din aceasta luna,unui OM;am scris cu majuscule pentru ca intradevar pentru mine a fost Om si cum in ziua de azi sunt pe cale de disparitie,merita sa-i imbratisam(macar atat!!!)
Cu ceva timp in urma,am fost pusa intr-o situatie din care nu puteam iesi fara ajutorul cuiva;eram atat de trista dar in acelasi timp si indignata,pentru ca am cateva asa zise prietene galatence care aveau posibilitate sa ma ajute dar m-au ignorat!!! Doamne Doamne mi-a vazut tristetea si de undeva departe,din Iasi mi-a venit "salvarea"!!!
Acest Om se numeste  Monica Horoiu 
iar blogul ei Moni"s, este unul foarte vesel,cu multe retete apetisante incat nu-ti mai vine sa pleci!!

Te imbratisez cu mult drag Monica si-ti multumesc Omule bun!!iti daruiesc acest super desert care este preferatul meu
AVEM NEVOIE DE:
200ml smantana lichida
500g pulpa de pepene galben
3foi de gelatina
4linguri zahar
CUM SE PROCEDEAZA:
Pulpa de pepene taiata cubulete,se pune intr-un vas pe foc mic impreuna cu 2linguri zahar si se lasa pana cand pepenele se inmoaie si zaharul e topit
iar dupa ce s-a racit pasezi cu blenderul vertical;intr-un vas pe foc mic se pune smantana cu restul de zahar si se lasa pana se topeste,fara sa fiarba smantana;se da deoparte,se incorporeaza gelatina hidratata 5min in apa rece,apoi piureul de pepene
Dupa omogenizare,se pune compozitia in boluri sau diferite forme si se lasa la frigider cateva ore
La servire,se rastoarna pe farfurie fiecare forma

se orneaza cu bucatele de pepene si se serveste






Un comentariu:

  1. Doamna mea draga !

    Va multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru imbratisarea care mi-au umplut ochii de lacrimi si mi-au facut "pielea de gaina".Venind din partea dvs. inseamna enorm pentru mine .

    Va multumesc si va pup cu drag !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme