Supa de fasole

Aceasta supa este reteta italiana,nu am facut-o pana acum pentru ca nu-mi plac legumele taiate grosier,acum  m-am gandit ca o reteta se poate face si altfel,adica dupa cum mananca fiecare,asa ca eu legumele le-am dat pe razatoare;gustul insa nu s-a schimbat,tot la fel de gustoasa este supa!
Avem nevoie de:1cana cu fasole rosie,1ceapa,2morcovi,1telina mica,2radacini de pastarnac sau patrunjel,1dovlecel mic,1ardei gras rosu,paste scurte,1cana suc de rosii sau 1cutie de rosii in bulion,coriandru verde,1crenguta de cimbru
Se pune fasolea la fiert in oala




Dupa ce a fiert 30min se scurge,se clateste cu apa rece,se pune din nou la fiert cu apa calda iar cand incepe sa fiarba,se adauga legumele rase;se lasa la fiert incet cu capac alte 30min;dupa ce totul este fiert se adauga pasta de rosii,sare dupa gust,pastele,crenguta de cimbru iar dupa ce pastele sunt fierte se poate servi cu coriandru verde.




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme