Tort de inghetata

Daca tot am masina de inghetata si fac aproape zilnic,m-am gandit sa fac si un tort cu aceleasi inghetate pregatite,puse una peste alta,deci sa trecem la treaba ca e ceva mult de scris.
1-Ingrediente pentru inghetata de mango:2buc.mango,200ml frisca lichida,1cutie lapte condensat,100g ciocolata
2-Ingrediente pentru inghetata de rodie:2buc.rodie,250g capsune,200ml smantana lichida,3linguri miere,100ml frisca lichida
3-Ingrediente pentru inghetata de cocos:1cutie lapte de cocos,4linguri dulceata de cocos sau 4linguri fulgi de cocos amestecate cu 4linguri miere(eu am avut dulceata),1iaurt grecesc mic,200ml frisca lichida
4-Ingrediente pentru inghetata de menta:150ml sirop de menta facut de mine,1cutie lapte de cocos,200ml frisca lichida,fulgi de ciocolata,2-3picaturi esenta de menta(nu mai era nevoie pentru ca siropul e destul de aromat,dar eu am pus totusi)
5-Sos de fructe: :fructe folosite la inghetata congelate sau proaspete,cam 250g in total,3linguri zahar
1- pulpa de la 1mango facuta piure cu blenderul,se amesteca cu laptele condensat,frisca batuta,se amesteca usor,se rastoarna in cuva masinii de inghetata si se lasa 30min sa se invarteasca, adaugam fulgii de ciocolata apoi jumatate din cantitate se pune in forma rotunda de silicon iar restul intr-o cutie din plastic(pentru consum) si se dau la congelator
2-Pentru inghetata de rodie,se scoate siropul din seminte,se amesteca cu capsunele pasate,mierea,smantana lichida si frisca batuta apoi se procedeaza la fel ca prima inghetata in continuare
3-Pentru inghetata de menta,se amesteca siropul cu laptele de cocos apoi cu frisca batuta,fulgii de ciocolata si se urmeaza procedeul de mai sus;pentru a intari culoarea se poate adauga 2picaturi de colorant alimentar verde

4-Pentru inghetata de cocos,se amesteca in lapte de cocos dulceata de cocos(o am cumparata din Franta) sau se poate amesteca 4linguri fulgi de cocos cu 4-5linguri miere de albine,apoi iaurtul grecesc,frisca batuta si la fel se procedeaza ca si la celelalte

5-Pentru sosul de fructe,punem fructele fara sa fie decongelate,intr-un vas pe foc impreuna cu zaharul,iar dupa ce s-a format un sos gros care seamana cu dulceata,se da deoparte iar dupa ce s-a racit se toarna peste tort,se feliaza si se serveste
Sfatul meu:daca folositi o alta forma decat forma de silicon,sa fie captusita cu folie alimentara pentru a fi mai usor de scos iar inainte de servire,se lasa putin timp la temperatura camerei

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme