Tort aniversar

Sambata de Sf.Petru si Pavel am avut 2evenimente;maicuta mea a implinit 7ani de cand ne-a parasit si nepotica mijlocie a implinit 6ani;se spune ca atunci cand pleaca cineva drag,vine cineva drag ca sa-ti aline durerea sa poti uita;asa s-a intamplat si cu nepotica mea.La un dupa ce s-a stins mama,exact in aceeasi zi s-a nascut ELISABETA-PAULA in Italia.
Asa cum i-am obisnuit pe toti,de ziua fiecaruia(copii,nepoti),eu pregatesc ceva si le trimit virtual bineinteles!!
Acum am facut un tort,cel mai simplu tort posibil pentru ca am fost foarte ocupata dupa cum v-am spus!!
Ingrediente:1blat de tort,1plic crema de vanilie,1plic crema de ciocolata,1ceasca gem de caise,sticuri de napolitana,1cana zeama de compot de caise
Cele doua creme le-am facut dupa instructiunile de pe plic,blatul de tort pus pe un platou,insiropat,uns cu gem,deasupra crema de vanilie,am imbracat tortul cu crema de ciocolata,pe margini sticuri de napolitana iar deasupra ornat.
LA MULTI ANI PRINTESA BUNICII!!

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme