Supa de rosii cu orez

Am auzit intr-o zi un mare bucatar spunand ca la supa de rosii nu se pune altceva decat orez;am incercat si am facut comparatia;ei bine sa stiti ca a avut dreptate;supa de rosii cu orez are un alt gust fata de supa in care am pus paste sau galuste de gris.Tot el mai spunea ca in  supa de pasare,trebuie sa punem doar galuste de gris sau taitei facuti in casa.
Bucatari cu scoala,cu acte in regula dar ma indoiesc sa respecte si ei ceea ce au invatat;pana la urma fiecare gateste dupa gustul personal si al familiei,dar totusi e bine de stiut!!
AVEM NEVOIE DE:2kg rosii,1ceapa,2morcovi,1dovlecel,1telina mica,2catei de usturoi,1leg.frunze de telina,1l supa de pui sau legume facuta cu concentrat,1lingura orez,sare,1-2linguri ulei de masline
CUM SE PROCEDEAZA:Toate legumele spalate,curatate,taiate,le punem in oala acoperite cu apa,1lingura cu sare,1lingurita cu zahar si lasam sa fiarba bine,bine.
Dupa ce au fiert,strecuram,pasam legumele,amestecam din nou cu apa de la fiert si supa,cand incepe sa fiarba adaugam legatura de telina si orezul,mai potrivim supa de gust iar dupa 5min oprim focul,picuram uleiul de masline deasupra si servim dupa preferinte calda sau rece.
Eu as prefera rece in caldurile care ne bantuie de ceva timp;este o supa delicioasa chiar hranitoare iar eu o pun in cana si o sorb in timpul zilei cand mi-e sete!!

Un alt an 2017,alta farfurie,aceeasi reteta ca tare-i buna,doar ca de aceasta data i-am adaugat la final 2cartofi cubulete.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme