Sos de rosii


V-am spus mai devreme reteta de suc de rosii;folosind vechea masina de suc,coaja rezultata mai trebuie data prin separator,dar eu nu o dau;coaja rezultata de la cele 10kg de rosii,o dau prin masina de tocat carne impreuna cu 2-3kg de ardei kapia,adaug 1ceasca de sare,2linguri de zahar si pun la fiert pana se ingroasa;pun sosul in sticle mici cu capac bine infiletat si le fierb 1-2 ore,le tin in patura pana se racesc dupa care le depozitez in camara;acest sos,eu il folosesc la orice,chiar si la sos pentru fripturi.

Un comentariu:

  1. Foarte interesant! imi place metoda "nimic nu se arunca , totul se transforma", asa ca la anul, sigur voi incerca reteta ta.
    Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme