Cutia misterelor luna Octombrie

In urma cu ceva timp,Cerasela Badr El-Din,a initiat aceasta provocare culinara numita Cutia misterelor,provocare care mie personal imi place mult pentru ca este pe bune o provocare pentru mine,pentru ca imi testez cunostintele,imaginatia cu aceasta ocazie;pacat ca unele fete nu participa regulat dar,ma rog fiecare face ce vrea!!
Cerasela ne-a dat cateva ingrediente cu care trebuie sa facem o creatie impreuna cu ingredientul din cutie dar si cu alte ingrediente propuse de gazda.
In fiecare luna este gazda cate o fata inscrisa in grup si ea mai adauga cate ceva la lista de ingrediente si in plus ingredientul secret din cutie!pentru fetele noi inscrise,sper ca m-am facut inteleasa.In aceasta luna de toamna eu sunt gazda si daca tot este toamna,ce fruct bun,aromat,"cu puf galben ca de pui"avem??
Da,ati ghicit,este GUTUIA cu care muuulte se pot pregati!
INGREDIENTELE PROPUSE DE CERASELA
-apa
grasimi vegetale sau animala
zahar,miere,alti indulcitori
faina
amidon
sare
condimente prafuri,lichide,sosuri
otet,toate tipurile
mustar
maioneza
ketchup
verdeturi
pastai de vanilie
arome pentru prajituri
zahar vanilat
gelatina
conservanti
coloranti alimentari
agenti de crestere
INGREDIENTELE PROPUSE DE GAZDA(adica eu)  
oua
toate branzeturile
toate lactatele
orez sau alte paste
lamai,portocale,
nuci,alune si alte seminte
biscuiti
rahat
cacao
apa de flori de portocal(o aroma care se potriveste perfect cu gutuia)
carne de pui si bineinteles
GUTUIA
Din ingredientele date,aproape ca v-am dat o reteta pe care vreau s-o fac eu dar daca ghiciti,voi face alta ceva.
Succes doamnelor si sa fiti inspirate!
 
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme