Martie weekend cu spor

Am ajuns in aceasta luna de primavara sa fiu gazda de provocare,provocare care a fost initiata de Stefania Anastasiu si care-mi place foarte mult.
Dupa cateva luni bune de participare,cred ca stie toata lumea ce are de facut dar pentru cine nu stie,mai repet.
Eu dau cateva categorii de retete,voi trebuie sa va inarmati cu rabdare pentru ca parcurgeti cateva zeci de retete,alegeti ce vreti sa pregatiti,1-2 sau mai multe(haha),o postati pe blogul vostru apoi link-ul retetei cu poza,il puneti pe grupul de pe FB.
Foarte simplu si frumos asa cum imi place mie sa spun,doar daca exista placere!!
Pentru aceasta luna,m-am gandit ca este primavara,incep sa apara fructele,de asemenea m-am gandit ca vom intra in Postul Pastelui dar m-am gandit si la faptul ca poate cine stie,eu am 2-3retete de aperitiv in plus fata de voi si e motiv de inspiratie,dar pana la urma,fiecare alege ce doreste sa pregateasca fara sa va influientez!
Deci,avem Dulciuri cu fructe
Preparate de post
Aperitive
Astea fiind spuse,va doresc sa gatiti cu drag,spor si sa ne intalnim intr-un numar cat mai mare asa cum si-ar dori fiecare dintre noi!
Va imbratisez si va astept!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme