Jeleu de sampanie cu fructe

Cu aceasta delicioasa reteta particip la frumoasa Provocare Cutia misterelor initiata de  Cerasela iar gazda in aceasta luna este Claudia Baban
Nu ne cunoastem prea bine,stiu ca e o superba prietena virtuala pe care eu o respect si apreciez foarte mult!
La citirea ingredientelor propuse,am fost foarte incantata si in virtutea sporului pe care-l aveam la momentul respectiv,nu m-am gandit ca ingredientele erau doar pentru desert sau ceva legume,fara carne,fara peste.E bine totusi ca am facut si un desert asa cum fac eu de obicei cand am timp la dispozitie
AVEM NEVOIE DE:
1cana fructe de padure
1cana cu sampanie
8frunze de menta
3linguri zahar
cateva fire de sofran
2foi de gelatina
CUM SE PROCEDEAZA:
Fructele daca sunt mari se taie dar eu am lasat intregi capsunele chiar daca au fost marisoare,apoi se pun in cupe sau boluri
Intr-un vas pe foc se pune sampania,zaharul,menta si sofranul,iar dupa ce s-a topit zaharul si sampania a capatat culoare de la sofran,se strecoara
se incorporeaza gelatina hidratata amestecand bine sa se dizolve,apoi se imparte in cupe peste fructe impreuna cu frunzele de menta

Se lasa la frigider cateva ore sau pana a doua zi pentru siguranta iar cand se rastoarna se tine fundul bolului cateva secunde in apa clocotita sa se desprinda mai bine
Se orneaza cu fructe si menta si se servesc dar se pot servi si din bol.

  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme