Ciocanele de pui africane

Am gasit in retetarul Nigellei aceasta reteta,mi s-a parut interesanta si am facut-o
Este intradevar si interesanta dar si gustoasa.(reteta este pentru 1persoana)
AVEM NEVOIE DE:
2ciocanele
50ml sos worcestershire
2linguri ketchup
1/2lingura mustar
1/2lingurita praf de ghimbir
1lingura gem de caise
1ceapa taiata marunt
1lingura ulei de masline aromat cu usturoi
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca intr-un vas toate ingredientele
se adauga apoi ciocanelele,avand grija ca sa fie acoperite cu cu acest sos,se acopera vasul cu folie alimentara si se lasa la frigider pana a doua zi,cand se rastoarna totul intr-o forma termorezistenta
daca sosul este prea gros,se poate adauga putina apa,se acopera vasul cu folie de aluminiu si se lasa la cuptor 45min.
se serveste cu orez sau alta garnitura;eu am servit cu cartofi fierti.


 
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme