Tort cu mac si zmeura

Eeee,tot cautand retete pe blogul Cristinei pentru Provocare,mi-a atras atentia acest tort care asa cum v-am spus si la Friptura fiarta,arata de-ti venea sa mananci tastatura!!!
Asa ca m-am hotarat,sa particip cu aceasta reteta la Provocarea Weekend cu spor initiata de Stefania Anastasiu iar gazda din aceasta luna fiind nimeni alta decat prietena mea Cristina Pana care m-a incantat cu retetele ei si uite asa am facut si eu cunostinta cu "domnul Dukan"!!!
AVEM NEVOIE DE:
BLAT:
5oua
3linguri indulcitor pudra
4linguri tarate de ovaz
3linguri lapte praf
1lingura tarate de psylium
2linguri mac
esenta de vanilie
CREMA:
500ml+100 lapte
2linguri indulcitor pudra
1plic budinca de vanilie
500g crema de branza
200g zmeura
1plic gelatina

SIROP: 200ml lapte rece
 CUM SE PROCEDEAZA:
1-Se bat spuma tare albusurile,se adauga galbenusurile frecate cu indulcitor si esenta de vanilie;intr-un castron se amesteca ingredientele uscate,
apoi se incorporeaza in spuma de oua si se amesteca usor cu telul;se rastoarna in forma de tort si se lasa la cuptor 45min
  In acest timp se pregateste budinca dupa instructiunile de pe plic,cat este fierbinte se incorporeaza cu gelatina hidratata in 100ml lapte rece,se amesteca bine sa se topeasca apoi cu branza.
 Blatul copt,se taie in doua pe orizontala,se pune in forma in care a fost copt si tapetata cu folie alimentara,se insiropeaza cu jumatate din lapte rece,se pune deasupra zmeura oprind cateva,

 se acopera cu 3/4 din crema,se niveleaza suprafata,se pune al doi-lea blat,se insiropeaza cu restul de lapte si deasupra se pune restul de crema amestecata cu restul de zmeura pisata cu furculita
Se lasa la frigider pana a doua zi,cand se scoate din forma,se elimina folia cu grija si se pune tortul pe unplatou

 se orneaza cu zmeura,frunzulite de menta,se taie si se serveste
Multumesc draga mea Cristina, ne-a placut acest tort,dar acum trebuie sa te vizitez mai des pentru ca mi-au ramas din ingredientele cumparate si-mi trebuie retete.

2 comentarii:

  1. Cat e bun trebuie sa fieeee...!
    Minunat arata soro...mai ai ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ati cumparat tarate si indulcitor doar pentru reteta asta? :D Nu ma asteptam! Va multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si pentru increderea acordata!!! Ma bucur mult ca v-a placut acest tort si va mai astept in vizita :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme