Mini placinte cu dovleac mere si pere

Aceasta e a doua reteta pentru Provocarea Cutia Misterelor;nimeni nu e obligat sa pregateasca mai mult de o singura reteta dar eu de cand sunt inscrisa in aceste grupuri de provocari,asa mi-am obisnuit fetele,pentru ca daca tot le pregatesc,sa impartasesc si cu ele astfel de bunatati.
Initiatoarea acestei provocari care mie personal imi place foarte mult este  Cerasela Badr El-Din iar gazda din aceasta luna este Maria Zambetania si surpriza din cutie este DOVLEACUL
Aceasta reteta am facut-o cu ce am avut in casa si nu se manca,pentru ca de exemplu perele imi era imposibil sa le mananc atat de tari erau iar merele le-am adaugat pentru un plus de aroma;
Vreau sa va spun ca aceasta combinatie e super delicioasa,un gust deosebit datorita aromelor;mai am pe blog o astfel de combinatie la fel de interesanta si la fel de delicioasa,dovleac,mere si gutui.
Am facut mini placinte pentru ca am avut un pachet de foi Brick din Franta si cam greu ma hotaram sa le folosesc.Aceste foi sunt foarte subtiri,mai subtiri decat foile noastre de placinta,sunt foi speciale pentru baclava si alte dulciuri orientale.
AVEM NEVOIE DE:
500g dovleac
3mere mari
3pere mari si tari
2linguri zahar
1lingura scortisoara
coaja rasa de lamaie
1pachet de foi Brick sau foi de placinta autohtone
 CUM SE PROCEDEAZA:
Dovleacul si fructele curatate de coaja,se rad pe razatoarea cu ochiuri mari,se pun in vasul de tuci impreuna cu untul si zahar,se calesc amestecand sa nu se lipeasca
 iar dupa ce a scazut zeama din ele si sunt calite,se lasa sa se raceasca apoi se adauga aromele,respectiv coaja de lamaie si scortisoara
Pe masa de lucru se pune cate o foaie,se unge cu pensula cu putin lapte cald(foile mele erau putin uscate),se pune cate 1lingura de umplutura pe foaie

se impatureste ca un pachetel,apoi se pun in tava pe hartie de copt unsa cu ulei

 si se lasa la cuptor 30min pana se rumenesc;se pun pe un platou se pudreaza cu zahar si se servesc reci.
 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme