Cosulete cu creveti

Cu aceasta reteta particip la Provocarea Weekend cu spor,initiatoarea fiind  Stefania Anastasiu
In aceasta luna gazda este prietena mea de suflet Vicky  cu al ei minunat blog  Vicky"s Recipes unde cine intra greu mai poate iesi,pentru ca nu te poti dezlipi de atatea bunatati care sunt acolo
Acum,am avut de ales multe din retetele propuse,una mai delicioasa decat alta;eu mi-am propus sa pregatesc trei retete dar cu cate probleme am avut nu am reusit decat una;poate pana la sfarsitul lunii ma voi descurca si cu restul,pentru ca asa vreau eu si pentru ca sunt mult prea delicioase.
Din categoria APERITIVE,am ales aceste cosulete pentru ca mi-a luat foarte putin din timpul meu prea aglomerat dar mai ales pentru ca-mi plac fructele de mare mult de tot.De aceea am luat doua feluri de creveti,mai mici pe care i-am pus in umplutura si mai mari pentru decor(cat mai mancam in timp ce se prajeau,mi-au ramas si la decor)!!!
AVEM NEVOIE DE:
1pachet de foitaj
1punga creveti mici
1punga creveti mari
250g branza Philadelphia(eu am avut Almette)
50g masline
4catei de usturoi
2-3linguri ulei de masline
1ou
zeama de lamaie
marar verde
sare,piper
CUM SE PROCEDEAZA:
In tigaia cu ulei incins se caleste usturoiul zdrobit cu lama cutitului si se lasa doar cat isi elibereaza aroma,dupa care se scoate;se adauga ambele pungi cu creveti,bine scursi apoi tamponati cu prosoape de hartie,se lasa cateva minute apoi se scot pe hartie de bucatarie
Crevetii mari se dau deoparte iar cei mici se pun intr-un castron si se amesteca cu branza,cateva masline tocate,1-2linguri cu ulei de la prajit,oul batut,cateva fire de marar tocat,putina zeama de lamaie,sare,piper si se amesteca bine
Se capitoneaza cu aluat formele de briose,se inteapa cu furculita,se umplu cu branza
apoi se lasa la cuptor 30min
Dupa ce se scot din forme,cat sunt fierbinti,se pun deasupra cate 1-2crevete
si frunze de marar
Un deliciu pe care doar eu l-am savurat;Costel nu mananca"gandaci"haha!!!!








Un comentariu:

  1. Ti-au iesit minunat cosuletele! Felicitari! Ma bucur ca ti-au placut! Multumesc pentru alegere, draga mea Lulu! Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme