Costite picante cartofi mov si cherry la cuptor

Am reusit sa pregatesc din nou aceasta reteta pentru ca am stricat aparatul foto,am pierdut tot ce aveam pe el,asa ca am luat-o de la capat cu ajutorul telefonului
Deci,aceasta reteta participa la Provocarea Cutia misterelor,provocare initiata de Cerasela Badr El-Din iar gazda din aceasta luna este Cristina Iuliana Pana
Ingredientul surpriza din cutie este ARDEIUL IUTE mult iubit de noi si cred ca de majoritatea persoanelor,mai ales ca este si ca un medicament in diferite afectiuni.
Mi-am dorit ca de aceasta data sa am o farfurie frumos colorata, gustoasa si mi-a reusit.Din pacate am uitat de sos,care e si el un deliciu!
AVEM NEVOIE DE:
 500g costite de porc
1kg cartofi mov
300g rosii cherry
2linguri dulceata de ardei iuti unde gasiti reteta aici
20ml ulei
150ml vin
sare,piper,cimbru
CUM SE PROCEDEAZA:
Se prajesc putin costitele in ulei,se scot,se ung cu dulceata de ardei iuti si se lasa deoparte
Se spala cartofii si se pun la fiert in coaja,pentru 25min,se scurg iar dupa ce s-au racit se curata de coaja
Intr-un castron se pun cartofii taiati cubulete sau sferturi daca sunt mici,se adauga sare,piper,cimbru dupa gustul fiecaruia,3-4linguri cu ulei de la prajit,vinul,rosiile si se amesteca;se rastoarna intr-un vas de yena
deasupra se pun costitele,se acopera cu capac sau cu folie de aluminiu si se lasa la cuptor 30-45min
Se serveste imediat!




 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme