Lemon curd

Pfuuuu,particip cu o reteta la o provocare culinara si am descoperit ca nu am scris aici reteta le Lemon curd sau Crema de lamaie mai pe romaneste
Am facut-o la o alta prajitura fara sa fac poze pentru ca nu stiam daca-mi reuseste(cand e vorba de astfel de creme,am doua maini stangi!!!) dar surpriza a fost mare cand am vazut ca a fost un succes.
Am pus in borcan la frigider restul de crema ramasa si o folosesc acum.
AVEM NEVOIE DE:
150ml suc de lamaie
2oua
2galbenusuri
coaja rasa de lamaie
100g unt moale
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas se pune sucul de lamaie cu zahar pe bain-marie si se amesteca pana se topeste;in alt vas se bat bine ouale cu galbenus,se adauga treptat siropul fierbinte,se omogenizeaza totul bine,se pune vasul din nou pe foc si se amesteca continuu pana se ingroasa,se da vasul deoparte,se pune untul taiat cubulete amestecand dupa fiecare,coaja rasa de lamaie,se amesteca bine,apoi se pune folie alimentara direct peste crema si se lasa la frigider pana a doua zi cand se foloseste.
  

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme